BigFishing.gr

Το Στέκι του Ερασιτέχνη Ψαρά !!!


Κανόνες Δ. Συζήτησης


Θέμα ψαρευτικου περιεχομένου. Παρακαλώ αυτά τα θέματα να τα κρατάμε καθαρά έτσι ώστε τα μέλη να μπορούν να βρουν αποκλειστικά αυτό που περιγράφει το θέμα, με όσο το δυνατόν λιγότερα άσκοπα σχόλια.
Ευχαριστώ για την κατανόηση σας !!!



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 48 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2011, 21:22
Δημοσιεύσεις: 522
Τοποθεσία: Μαρκοπουλο
Japan PE No............Diameter/mm............Strength/LB......Strength/KG
# 1.0........................ 0.16 ....................10.................6.0
# 1.5........................ 0.18......................15.................8.0
# 2.0........................ 0.21......................20................10.0
# 3.0........................ 0.26......................30................15.0
# 4.0........................ 0.31......................40................20.0
# 5.0........................ 0.34......................50................25.0
# 6.0........................ 0.38......................60................30.0
# 8.0.........................0.48......................80................40.0
# 10.0....................... 0.53.....................100...............50.0



Ενας χρήσιμος πίνακας

_______________________________________________________________
Όποιος γυρίζει μυρίζει


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 
google adsense
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Ιούλ 2011, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2011, 21:22
Δημοσιεύσεις: 522
Τοποθεσία: Μαρκοπουλο
Μηχανισμοί οριζοντίου τυμπάνου για το jigging

Τα κριτήρια σε ότι αφορά στην επιλογή ως προς το μέγεθος και την δύναμη δεν αλλάζουν με αυτά των μηχανισμών καθέτου τυμπάνου. Επίσης τα ίδια ισχύουν και για τα ποιοτικά κριτήρια.lever drag η star drag είναι θέμα επιλογής και τσέπης η lever drad είναι ακριβότεροι , έχουν προρυθμιση φρένων και ειναι ευκολότεροι στο χειρισμό.Ο κατανεμητής νήματος δεν κρίνεται απαραίτητο εξάρτημα.Το θετικό στους μηχανισμούς γενικότερα ειναι οτι η δύναμη των φρένων καθορίζει αρκετά πράγματα όπως το μέγεθος και το βάρος τους ( δεν είναι απόλυτο αλλά σε γενικές γραμμές ισχύει)
Η μπομπίνα τους πρέπει να έχει χωρητικότητα 250 μέτρα νήματος αντοχής 50 λιβρών και η ταχύτητα μετάδοσης να είναι απο 1/4 έως 1/6.....

Μονής η διπλής ταχύτητας είναι θέμα επιλογής.Οι μηχανισμοί δυο ταχυτήτων έχουν μεγαλύτερο βάρος,Στην πλειοψηφία τους οι εταιρείες κατασκευής προτείνουν μηχανισμούς μονής ταχύτητας για αυτή την τεχνική

_______________________________________________________________
Όποιος γυρίζει μυρίζει


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2011, 21:22
Δημοσιεύσεις: 522
Τοποθεσία: Μαρκοπουλο
Καλαμια carbon πως κατασκευαζονται

Τα ανθρακονηματα δεν είναι τίποτα περισσότερο απο επεξεργασμένο carbon(άνθρακας) που παίρνει την μορφή νήματος.Σαν υλικό είναι ευαίσθητο σε φθορά και αντοχή.Σαν νημα πλέκεται και παιρνει την μορφη υφασματος.Η πυκνότητα πλέξεις και το πάχος των ινων καθορίζουν το βάρος του ανά τετραγωνικό μέτρο η εκατοστόΣτην κατασκευη καλαμιων χρησιμοποιηται ως σκετο υφασμα η προεμποτισμενο με ριτινες(συνηθως οι κατασκευαστες επιλεγουν την δευτερη μορφη).Ο εμποτισμός του υφάσματος με ρητίνες του δίνει σκληρότητα και άλλες μηχανικές ιδιότητες.Υπαρχουν αρκετες βαθμιδες ποιοτητας στο ανθρακονημα αλλα και στους καταλυτες εμποτισμου.Αναλογα ο κατασκευσστης επιλεγει την ποιοτητα των υλικων αλλα και τα τεχνικα χαρακτηριστικα.Στα προεμποτισμενα υφασματα εχει την δυνατοτητα ο κατασκευαστης να δωσει προδιαγραφες αναλολα των προορισμο τις βεργας.Συνηθως το προεμποτισμενο υφασμα εχει κατασκευαστεί με διαφορετικες ποιοτητες υφασματος διαφορετικη φορα πλεξεις ωστε στο συνολικο μηκος του( οταν σταθεροποιηθεί με τους καταλυτες) να δινει διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά(παραβολικοτητα, αντοχή, ευαισθησία κτλ)
Ο κατασκευαστης του καλαμιου απλώνει το προεμποτισμενο υφασμα σε ειδικη θερμαινόμενη μεταλλικη πλακα. Υπάρχει το μεταλλικο καλουπι που δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια μεταλλικη βεργα κωνικού σχηματος.Πανω σε αυτη τυλίγεται το προεμποτισμενο υφασμα .Το καλουπι αφαιρείται και ο κωνικός πλεων σωλήνας που εχει διαμορφωθεί ειναι η βεργα του καλαμιου
Μετα ψήνεται σε φουρνο .Μετα τροχίζεται σε ειδικους δισκους λείανσης και ακολουθεί η τοποθέτηση των εξαρτηματων.Λαβη,βαση μηχανισμου.οδηγοι κτλ

_______________________________________________________________
Όποιος γυρίζει μυρίζει


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2011, 21:22
Δημοσιεύσεις: 522
Τοποθεσία: Μαρκοπουλο
Καλάμια για την ελαφριά συρτή αφρού

Στην κατηγορία << καλάμια βάρκας >> ανήκουν και τα καλάμια που είναι κατάλληλα για την ελαφριά συρτή αφρού
Συνήθως τα καλάμια αυτά έχουν μικρο μήκος από 1,20 εως 2 μέτρα
Γιατι όμως συρτή με καλάμι και οχι παραδοσιακή συρτή με το χέρι
Αν είμαστε μόνη στην βάρκα με τα καλάμια μπορούμε να ελέγξουμε 2 και 3 συρτες με την παραδοσιακή είναι αρκετά δύσκολο για να το κάνουμε
Στις κλασικές βάρκες που χρησιμοποιούμε οι περισσότερη στο ψάρεμα που εχουν φαρδος απο 1,5 εως 2-2,20 μετρα η τριτη συρτη ειναι ενα θεμα ειδικά αν ειναι παραδοσιακή(καρουλι) Με το καλαμι αν βγει στα πλάγια αυξάνεται η απόσταση και τα πράγματα ειναι πιο εύκολα
Για τους άπειρους συρταδωρους το καλάμι ειναι μεγάλη βοήθεια γιατι η παραβολικοτητα του σε συνδυασμό με τα ρυθμιζόμενα φρένα του μοτέρ των βοηθούν να μην χάνει ψάρια
Με το καλαμι και το μοτερ δεν εχουμε το φαινομενο του να μαζεύουμε την πετονιά στα πόδια μας που κάποιες φορές μπερδεύεται και μας ταλαιπωρεί
Μπορούμε να έχουμε τα χέρια μας ελεύθερα,και είναι πιο ξεκούραστο το ρίξε-μάζεψε
Κποιοι θα πουν οτι χανεται η αισθηση!!!!!!!
Δεν ειναι απολυτο αυτο γιατι μπορούμε την πετονιά -νήμα να το κρατάμε στο χέρι. Αν το ψάρι χτυπήσει δεν είναι άσχημη ουτε λιγότερη η αίσθηση τις μάχης που δίνει το καλάμι
Οταν λεμε ελαφριά συρτή επιφανείας ευνοούμαι ολα τα ψάρια που μπορούν να ψαρευτούν με αυτή την τεχνική και το βάρος τους κυμαίνεται από 200 γραμμάρια εως 7-8 κιλά
Τα χαρακτηριστικά του καλαμιού πρέπει να είναι
Καλάμι για νήμα η πετονιά και τα δυο ειναι κατάλληλα για την συρτή(το νήμα μόνο για καλάμι η πετονιά και για καλάμι αλλά και για το χέρι)
Οι πιο κατάλληλη μηχανισμοί για την συρτή είναι οι μηχανισμοί οριζοντίου τυμπάνου. Ανάλογο πρέπει να είναι και το καλάμι
Το μήκος εξαρτάται από το τι μας εξυπηρετεί.Οσο πιο μακρύ ειναι το καλάμι τόσο καλύτερη αίσθηση δίνει στην μάχη με το ψάρι.1.50 έως 2 μέτρα είναι το ιδανικό μήκος
Η αντοχη του σε λιβρες-κιλα δεν πρεπει να ξεπερνάει τις 12 λιβρες η τα 5 κιλα .Οσο μεγαλύτερη αντοχή έχει ενα καλάμι τόσο πιο σκληρό είναι.Συνηθως τα πιο καταλληλα καλαμια ειναι 6 εως 12 λιβρες(3-5 κιλα).Οι περισσότεροι αγοράζουν καλάμια με την λογική .........να αντέξει μην σπάσει........Το καλάμι δεν σπάει από τα ψαριά . Από απροσεξία και κακό χειρισμό σπάει.Ενα καλαμι με 3 κιλα προτεινόμενο απο των κατασκευαστή φορτίο φρένων μπορεί να παλέψει ψάρια αρκετα μεγάλα στα χέρια ενός έμπειρου ψαρά.Κατι αλλο σημαντικό ειναι οτι τα <<ελαφρια>> καλάμια δίνουν απίστευτη αίσθηση στην μάχη με τα ψάρια

_______________________________________________________________
Όποιος γυρίζει μυρίζει


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 721
Τοποθεσία: Αγ. Ιωάννης Ρέντης
Περσι μου εκατσε ενα αρκετα καλο τονακι ,και το παλευα να το φερω στην βαρκα.
Ζορι στο ζορι μου ειρθε η ιδεα αφου εχω διπλοταχυτο μοτερ γιατι παιδευομαι;
Βαζω λοιπον την αργη ταχυτητα και το τονακι ανεβηκε στην βαρκα πανευκολα και ακουραστα.
Βεβαια ο κατασκευαστης λεει οτι... αφου το ψαρι τραβιξη την πρωτη φορα και σταματηση
τοτε αρχινας και μαζευης και παλευης,
καποια στιγμη τραβαει για δυτερη φορα και σταματαη....
ξαναμαζευης και παλευης και οταν το φερεις καμια δεκαπενταρια μετρα αποσταση απο την βαρκα
τοτε βαζης το αργο και το φερνης διπλα σου....
Τωρα εγω που εβαλα απο μακρυα το αργο λετε να φανηκα τυχερος και το τονακι να εγραφε το ονομα μου;
Να το ξανακανο αν τυχη; η να ακολουθησω τον κατασκευαστη;

_______________________________________________________________
Καλό είναι να υπάρχης αλλά να ζείς είναι άλλο πράγμα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μαρ 2011, 14:50
Δημοσιεύσεις: 1356
Τοποθεσία: Ισθμια-Κορινθος
Atromitos έγραψε:
Περσι μου εκατσε ενα αρκετα καλο τονακι ,και το παλευα να το φερω στην βαρκα.
Ζορι στο ζορι μου ειρθε η ιδεα αφου εχω διπλοταχυτο μοτερ γιατι παιδευομαι;
Βαζω λοιπον την αργη ταχυτητα και το τονακι ανεβηκε στην βαρκα πανευκολα και ακουραστα.
Βεβαια ο κατασκευαστης λεει οτι... αφου το ψαρι τραβιξη την πρωτη φορα και σταματηση
τοτε αρχινας και μαζευης και παλευης,
καποια στιγμη τραβαει για δυτερη φορα και σταματαη....
ξαναμαζευης και παλευης και οταν το φερεις καμια δεκαπενταρια μετρα αποσταση απο την βαρκα
τοτε βαζης το αργο και το φερνης διπλα σου....
Τωρα εγω που εβαλα απο μακρυα το αργο λετε να φανηκα τυχερος και το τονακι να εγραφε το ονομα μου;
Να το ξανακανο αν τυχη; η να ακολουθησω τον κατασκευαστη;

Οταν λες για τονακι για ποσα κιλα μιλας Δημητρη??

_______________________________________________________________
Οσο ψαρευεις μαθενεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2011, 21:22
Δημοσιεύσεις: 522
Τοποθεσία: Μαρκοπουλο
Δημήτρη όλα έχουν να κάνουν με τα φρένα και την σωστη τους ρύθμιση
Αν έχεις ενα καλάμι που ο κατασκευαστής προτείνει 3 κιλά φρένα ως το ιδανικο βαρος, ένα μοτέρ με 3 κιλά φρένα και νήμα-πετονια με αντοχή 5 κιλά(πάντα παραπανω τουλάχιστον 30% στο νήμα- πετονιά γιατι μεσολαβούν κόμποι που μειώνουν την αντοχή) έχεις εξασφαλισμένο στο ότι και να γίνει ότι δεν θα σπάσεις το καλαμι και δεν θα σου κοπεί το νημα-πετονια
Αν έχεις προρυθμίσει τα φρένα σου στο 1 κιλό ότι και να κάνεις είτε αλλάξεις ταχύτητα είτε συνεχώς γυρίζεις την μανιβέλα αν το ψάρι τραβήξει με παραπάνω απο 1 κιλό δύναμη θα πάρει νήμα-πετονιά απο το μοτερ.Επισης το καλάμι με την παραβολικοτητα του θα έχει συνεχώς το ψάρι σε πίεση(φαντάσου να τρέχεις ενω σε έχουν δεμένο με ένα λάστιχο τεντωμένο)
Αυτό είναι το καλό όταν ψαρεύεις με καλάμι και μοτέρ.Στο χερι χρειάζεται να έχεις μεγάλη εμπειρία για να ρυθμίζεις το πότε μαζεύεις και το πότε αφήνεις και με πια δύναμη αντίστασης το κάνεις κάθε φορά

_______________________________________________________________
Όποιος γυρίζει μυρίζει


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 721
Τοποθεσία: Αγ. Ιωάννης Ρέντης
Κωστας Κορινθος έγραψε:
Atromitos έγραψε:
Περσι μου εκατσε ενα αρκετα καλο τονακι ,και το παλευα να το φερω στην βαρκα.
Ζορι στο ζορι μου ειρθε η ιδεα αφου εχω διπλοταχυτο μοτερ γιατι παιδευομαι;
Βαζω λοιπον την αργη ταχυτητα και το τονακι ανεβηκε στην βαρκα πανευκολα και ακουραστα.
Βεβαια ο κατασκευαστης λεει οτι... αφου το ψαρι τραβιξη την πρωτη φορα και σταματηση
τοτε αρχινας και μαζευης και παλευης,
καποια στιγμη τραβαει για δυτερη φορα και σταματαη....
ξαναμαζευης και παλευης και οταν το φερεις καμια δεκαπενταρια μετρα αποσταση απο την βαρκα
τοτε βαζης το αργο και το φερνης διπλα σου....
Τωρα εγω που εβαλα απο μακρυα το αργο λετε να φανηκα τυχερος και το τονακι να εγραφε το ονομα μου;
Να το ξανακανο αν τυχη; η να ακολουθησω τον κατασκευαστη;

Οταν λες για τονακι για ποσα κιλα μιλας Δημητρη??



Καλησπερα Κωστα!
Το τονακι ειταν 7,5 κιλα.
Εδω πρεπει να σας πω οτι σε αυτο το μοτερ εχω 500μετρα νημα 0,28mm
ενα νημα παρα πολυ γερο που δεν κοβετε με τιποτα!
Δεν γραφω εταιρεια και τυπο για να μην θεωρηθη διαφημιση!
Αυτααα! Περιμενω νεα! Ευχαριστω!

_______________________________________________________________
Καλό είναι να υπάρχης αλλά να ζείς είναι άλλο πράγμα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 721
Τοποθεσία: Αγ. Ιωάννης Ρέντης
sofoklis έγραψε:
Δημήτρη όλα έχουν να κάνουν με τα φρένα και την σωστη τους ρύθμιση
Αν έχεις ενα καλάμι που ο κατασκευαστής προτείνει 3 κιλά φρένα ως το ιδανικο βαρος, ένα μοτέρ με 3 κιλά φρένα και νήμα-πετονια με αντοχή 5 κιλά(πάντα παραπανω τουλάχιστον 30% στο νήμα- πετονιά γιατι μεσολαβούν κόμποι που μειώνουν την αντοχή) έχεις εξασφαλισμένο στο ότι και να γίνει ότι δεν θα σπάσεις το καλαμι και δεν θα σου κοπεί το νημα-πετονια
Αν έχεις προρυθμίσει τα φρένα σου στο 1 κιλό ότι και να κάνεις είτε αλλάξεις ταχύτητα είτε συνεχώς γυρίζεις την μανιβέλα αν το ψάρι τραβήξει με παραπάνω απο 1 κιλό δύναμη θα πάρει νήμα-πετονιά απο το μοτερ.Επισης το καλάμι με την παραβολικοτητα του θα έχει συνεχώς το ψάρι σε πίεση(φαντάσου να τρέχεις ενω σε έχουν δεμένο με ένα λάστιχο τεντωμένο)
Αυτό είναι το καλό όταν ψαρεύεις με καλάμι και μοτέρ.Στο χερι χρειάζεται να έχεις μεγάλη εμπειρία για να ρυθμίζεις το πότε μαζεύεις και το πότε αφήνεις και με πια δύναμη αντίστασης το κάνεις κάθε φορά



Καλησπερα Σοφοκλη!
Τα φρενα μου ειναιΟ.Κ
Το νημα μου Ο.Κ
Το καλαμι Ο.Κ
Αλλα τωρα εγω τι κανω; Με το πρωτο τσιμπιμα βαζω την
αργη ταχυτητα και το φερνω στην βαρκα χωρις να σκιστη;
Η ακουλουθω τα λογια του κατασκευαστη;
Με λιγα λογια δεν ξερω τι πιεσεις ασκουνται στο ψαρι
οταν βαζης την διπλη ταχυτητα!!!
Οι πιεσεις η δικες μου ειναι παιγνιδακι στο αργο,
αλλα στο ψαρι ειναι το ιδιο;
Ευχαριστω Σοφοκλη, περιμενω νεα!

_______________________________________________________________
Καλό είναι να υπάρχης αλλά να ζείς είναι άλλο πράγμα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μηχανισμοί - καλάμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2011, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2011, 21:22
Δημοσιεύσεις: 522
Τοποθεσία: Μαρκοπουλο
Δημήτρη αν προρυθμισεις τα φρένα ας πούμε στο ένα κιλό όποια ταχύτητα και να βάλεις όσο γρήγορα και αν γυρίζεις την μανιβέλα αν το ψάρι << τραβήξει >> με πάνω απο ένα κιλό δύναμη θα πάρει νημα-πετονια απο το μοτέρ.Το ένα κιλό φρένα το αναφέρω ως παράδειγμα.Το καλο με το μοτερ-καλαμι είναι οτι αν προρυθμισεις καλά τα φρένα (Αναλογα τα ψαρια που ψαρεύεις) δεν θα χάσεις ψάρια όσα << λάθη >> και να κάνεις.Ολο το μυστικο ειναι η ρύθμιση των φρένων

Δέσε κάπου σταθερά την πετονιά-νήμα, ρύθμισε τα φρένα σου και μετά πάρε το καλάμι στα χέρια. Άρχισε να μαζεύεις γυρνώντας την μανιβέλα και τραβώντας το καλάμι προς τα πάνω σου, παράλληλα άλλαξε και ταχύτητα. Ότι και να κάνεις μόλις η δύναμη που βάζεις ξεπερνάει την δύναμη των φρένων η μανιβέλα θα γυρίζει χωρίς να μαζευει νήμα-πετονια και οσο και να τραβας το καλάμι προς τα πάνω σου τόσο η μπομπίνα θα ελευθερώνει νήμα-πετονιά.Ακομη και αν αρχίσεις να πηγαίνεις προς τα πίσω , μαζεύοντας με την μανιβέλα, μόλις περάσεις την δύναμη απο τα φρένα ενω μαζεύεις πηγαίνοντας προς τα πίσω η μπομπίνα αντί να μαζεύει θα ελευθερώνει . Αυτό ειναι το καλο με το καλαμι-μοτερ. Αρκεί κάθε φορα να ρυθμίζεις σωστά τα φρένα

_______________________________________________________________
Όποιος γυρίζει μυρίζει


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  

Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 48 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  
cron


 
       
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Επαναφορά μπλοκ

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2