Amadeus έγραψε:
Τι πρέπει να προσέξω στην μηχανή , δίχρονη ή τετράχρονη.
Αυτο Γιωργο μου ειναι ενα τεραστιο κεφαλαιο που δεν μπορει μονο με ενα ποστ να απαντηθει!!!
Ειναι πολλοι αυτοι που εχουνε εναν τετοιο ενδιασμο!!
Καταρχας να δουμε ποια ειναι τα υπερ και τα κατα της μιας και της αλλης.
ΔίχρονηΥΠΕΡΠαλαια τεχνολογεια
Απλη μηχανη
Δυναμη
Δεν χαλαει ευκολα,και αν χαλασει οπου και να εισαι μπορεις να βρεις μαστορους να στην φτιαξουνε.
Φθηνο σερβις.
Φθηνη στην αγορα της.
ΚΑΤΑΚαιει παραπανω απο την τετραχρονη (μεσος ορος 1 λιτρο το μιλι)
Θορυβος
Πρεπει να εχεις παντα λαδι μαζι σου
Μετα απο αρκετο χρονο δεν θα υπαρχουνε ανταλακτικα..αν και αυτο παιζετε!!
ΤετραχρονηΥΠΕΡΝεα τεχνολογεια
Αθορυβη
Οικονομια στα καυσιμα (μεσος ορος 0,8 λιτρα το μιλι)
Εχει και θα εχει ανταλακτικα...αν και αυτο παιζετε.
ΚΑΤΑΠολυπλοκη μηχανη χωρις να μπορει να βαλει χερι κανενας,εκτος απο τα εξουσιοδοτημενα σηνεργεια.
Αρκετα ποιο ακριβη στην αγορα της
Υψηλη τιμη στα σερβις
Μικρη δυναμη σε συγκριση με την δυχρονη.
Θα ακουσεις πολλες γνωμες πανω σε αυτο το θεμα.
Προσωποικα ψυφιζω διχρονη γιατι την εχω αρκετα χρονια και δεν μου εχει δημιουργησει κανενα απολειτος προβλημα.
Ειναι πολλοι που κοιτανε την οικονομια στα καυσιμα χωρις ομως να βλεπουνε την διαφορα απο την αγορα η των σερβις που ερχετε μια η αλλη!!
Τετραχρονη συμφερει εφοσων εχεις ενα μεγαλο σκαφος και το εχεις για να κανεις ταξιδια.
Τωρα για το τι πρεπει να προσεξεις σε μια μεταχειρισμενη θα σε σιμβουλευα......Να βρεις ενα καλο μηχανικο για να σου δωσει το τελικο Ο.Κ.
Αν ξεκινησω να σου εξειγηγω τι πρεπει να προσεξεις και σου μιλησω για μποσικα στο βολαν η για συμπιεσεις κυνητηρα,η μποσικα στο ποδι,σε βλεπω να πηγενεις και αλλο ταξιδι για να καθαρισει το μυαλο σου!!